W morzu niezbyt użytecznych programów, które wykorzystują g-sensory wbudowane w PDA, czasami trafiają się perełki, warte uwagi. Jedną z nich jest G-Trigger – narzędzie, która pozwala uruchamiać wybrane aplikacje za pomocą wstrząsów dłoni.

[scr]

Podobnych programów jest co najmniej kilka, jak na przykład Shake and Save do robienia zrzutów ekranu, ale G-Trigger daje nowe możliwości. Program pozwala na zdefiniowanie 6 aplikacji, które chcemy odpalać potrząśnięciem, możemy określić ruchy pionowe, poziome i „przód-tył”. G-Trigger działa w tle jako serwis, po skonfigurowaniu i uruchomieniu można z niego wyjść i wciąż będzie działał, także po restarcie. Aplikacja w obecnej wersji posiada dodatkowe funkcje: na przykład możliwość wyłączania ekranu, zmianę profilu czy emulację przycisków telefonu. Świetnie nadaje się do zarządzania aplikacjami multimedialnymi, np. do przełączania Mp3 za pomocą wstrząśnięć jak w iPhonie.

[down]
[Nie znaleziono pliku]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=494267

16 Replies to “G-Trigger – kontrola Hd2 przez potrząsanie”

  1. fajny bajer do pokazania znajomym ale tak na dłuższą mete to chyba nie będzie przydatny? no może oprócz tego przełączania pomiędzy piosenkami.

  2. Tak się tylko wydaje ale to kwestia czasu jak się przyzwyczaisz do gaszenia LCD lub włączenia jakiegoś programu…

  3. Świetny Program używam go do łączenia z siecią WIFI jeśli jakaś aplikacja nie potrafi połączyć się automatycznie (G-Remote). Przydatny jest także podczas wypraw rowerowych gdzie w trakcie jazdy szybko mogę włączyć program do nawigacji (GPS Cycle Computer)

  4. U mnie nie chce działać. Jak daję start wywala mi błąd: „nie można załadować tyou 'system.func’2′ z zestawu system core itp… Mieliście coś takiego?

  5. Spróbuj odinstalować i zainstalować na nowo aplikacje oraz skonfigurować jakąś prostą czynność jak przełączenie muzyki i odpalić server.

  6. Zrobiłem tak. Nawet kilka razy. Usunąłem plik z karty i jeszcze raz pobrałem. Instalowałem też na karcie i w urządzeniu. Za każdym razem wszystko działa do momentu próby startu usługi, wtedy wywala ten błąd i koniec zabawy 😉 Jest może inna aplikacja o podobnym działaniu?

  7. Jedyne co mi przychodzi do głowy to HR. A co do innych programów to nie wiem o takowych.

  8. Fajny sie wydaje… zainstalowalam go tylko mam pewiem problem… ustawiam co chce zrobic przy jakim potrzasnieciu… zachowuje profil i daje start… i mi ladnie na zielono pisze Running. Wiec wychodze czerwonym krzyzykiem… i prubuje potrzasnac ale nic sie nie dzieje… sory ale nie bawie sie czesto telefonem w takie bajery… moze cos zle zrobilam??

  9. oj… raz udalo mi sie zablokowac i odblokowac telefon ale potrzasalam komorka we wszystkie strony i raz szybko raz wolno… ok… teraz musze sie nauczyc reszty… 🙂 tylko nie chcialabym wygladac jak idiotka w autobusie w momencie gdy bede chciala wlaczyc nastepna piosenke… 😀

  10. ok… sory… udalo mi sie… w zakladce Advanced zmniejszylam Horizontal i Vertical do 10 a Front-Back do 5 no i odznaczylam Discard accidental shakes no i w miare dobrze chodzi… musze sie tylko przyzwyczaic i bedzie ok 🙂 sorki za te wiadomosci

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *